בשנים האחרונות ליוויתי באופן אישי ובקורסים שלי למעלה מ-500 מטפלים, מאמנים ויועצים ליצירת קליניקה מצליחה עם שיווק אפקטיבי שמביא את הלקוחות המתאימים. 

מרבית אנשי הטיפול שפגשתי מרגישים לא בנוח ״למכור״ את עצמם. הם מרגישים שזה לא נכון לדחוף את עצמם. והאמת – שאני לגמרי מסכימה! שיווק ומכירות במקצוע כל כך עדין – חייב להיות מותאם ברגישות ובנועם לסיטואציה ולמקצוע.

אני מאמינה שיש ״מכירה״ אחרת ושיש שיווק מפה לאוזן שיכול להכפיל את כמות המטופלים שלכם תוך זמן קצר, אם תדעו איך לעשות את זה נכון.

אם תדעו לזהות מה המטופל שלכם זקוק בשיחת הייעוץ הראשונה, ותדעו לספר בצורה מדויקת לשכנה/לאמא של החבר של הילד שלכם בדיוק מה אתם עושים ואיזה ערך יש לכם לתת.

 

הקורס ״למלא את הקליניקה״ – שיווק מפה לאוזן ומכירות יעניק לכם כלים פשוטים ואיכותיים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם באמצעות דיוק ההצגה העצמית, שיחת הטלפון, 60 שניות בנטוורקינג ועוד.

השיווק והמכירות נעשות בהרבה הקשבה ומתן ערך ופחות ב-push.

סילבוס הקורס

שיווק מפה לאוזן

שיעורים חשובים על איך לשווק את עצמכם מפה לאוזן. איך לדייק את ההצגה העצמית שלכם, איך למקסם פעילות בארגוני נטוורקינג? ואיך לעשות שיתופי פעולה איכותיים עם עסקים או ארגונים אחרים שיניבו לכם תוצאות.

להצליח במכירות

5 שיעורים מאוד חשובים העסוקים באומנות השכנוע והמכירה – מיוחד למקצועות הטיפול. איך מקשיבים נכון בשיחה, איך מזהים את סוג הלקוח שלפניכם, איך עוזרים לצד השני בטלפון להרגיש בטוח בכם? ועוד…

מוכנים לצאת לדרך? הרשמו כאן ותועברו לעמוד סליקה

לא מכירים אותנו ורוצים להתרשם? קבלו במתנה סדרת סרטונים חינמיים בנושא יצירת קורסים ומוצרים דיגיטליים:​